Продавець Z-Wave Україна розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
444 відгуків
Тільки наші клієнти отримують кращу технічну підтримку!
просп. Александра Поля, 16 | Киев, ул. Мечникова, 3 | sales@z-wave.com.ua, Дніпро, Україна
Додати відгук
Z-Wave Україна
+380 (68) 641-96-70
+380 (93) 641-96-70

Гарантія та повернення

Гарантія та повернення товару

Наш магазин є офіційним дистриб'ютором продукції Fibaro, Aeotec, Qubino, Heatit, Danalock, Nanoleaf.

На всю продукцію надається гарантія 12 місяців від виробника.

Обмін та повернення товару протягом 14 днів

Покупці нашого магазину мають право на обмін або повернення товару неналежної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Будь ласка, зверніть увагу: обміну або поверненню підлягає лише новий товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, вм'ятин, потертості і тп.

Також повинно бути збережене:

  1. повний комплект товару;

  2. цілісність і всі компоненти упаковки;

  3. ярлики, захисні плівки;

  4. заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки при наявності висновку технічної підтримки про те, що умови експлуатації не порушені.

Для підтвердження повернення товару необхідно звернутися в нашу технічну підтримку https://t.me/NeoSmartBot та надати:

  1. номер замовлення або ПІБ та номер телефону, на які вказували при оформленні замовлення;

  2. вказати пристрій, який потрібно повернути;

  3. вказати причину повернення.

Після підтвердження повернення, товар необхідно відправити Новою поштою, дані для відправки вказані нижче.

Гарантійний обмін або ремонт товару

Якщо в гарантійний період виріб, придбане у нас, вийшов з ладу з вини виробника - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Якщо ви виявили несправність або товар не працює належним чином наша технічна підтримка спробує вирішити вашу проблему віддалено (якщо це можливо).

Для цього необхідно звернутися в нашу технічну підтримку https://t.me/NeoSmartBot та надати:

  1. номер замовлення або ПІБ та номер телефону, на які вказували при оформленні замовлення;

  2. вказати пристрій, яке несправне;

  3. максимально описати проблему з товаром;

  4. при необхідності надати скріншоти або фотографії.

Якщо проблему не вдалося вирішити віддалено, і технічна підтримка підтвердила повернення товару, необхідно щоб в посилці було:

  1. повний комплект товару;

  2. всі компоненти упаковки;

  3. документ, на якому в довільній формі буде вказано номер замовлення або ПІБ та номер телефону, на які вказували при оформленні замовлення, а також опис проблеми з товаром.

Наш магазин може відмовити в гарантійному ремонті або обмін у разі:

  1. порушення збереження гарантійних пломб;

  2. наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

  3. порушення правил використання, викладені в експлуатаційних документах;

  4. несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  1. випадкові пошкодження (дефекти, завдані клієнтом);

  2. пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

  3. ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (недотримання температурного режиму, дії рідини, запиленості, механічного пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);

  4. пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;

  5. пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;

  6. пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;

  7. пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.

Повернення товару Новою поштою

Для повернення товару Новою Поштою необхідно надіслати товар за реквізитами:

Шпак Олександр +380979159499
м. Дніпро, відділення №33 (просп. Олександра Поля (ран. Кірова), 43)

Послуги "Зворотна доставка" та "Накладний платіж" необхідно скасувати

Оплата доставки – за рахунок відправника.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner